Friday, January 13, 2012

Hillside Mansion - Bilder

Jag har lagt upp mitt första hus för nerladdning! Tyvärr funkade de inte att ladda upp de på Exchange, så la upp de på Mediafire istället, länk till nerladdning finns i slutet av inlägget.
Jag har alla expansion paketen och Gasen i botten pryl-paketet och jag har använt möbler från alla dom, tror jag, men ni kan ju prova att ladda ner de om de är något ep eller pp som saknas, de borde funka ändå. 
Jag har använt några föremål från EA Store, men om ni inte har dom så kommer dom bli ersatta eller så kommer dom saknas. Men har bara använt lite små saker där ifrån så de ska inte göra något om ni inte har dom :)

Men nu kommer de massa bilder!

Alltid när jag bygger och speciellt när jag inreder hus, så tycker jag de är lättare när man vet vad de är för slags familj som bor i huset och inreda efter hur dom är och vad dom tycker osv. 
Så här ovan kan ni se familjen jag tänkte bodde i huset. En lyckad karriärkvinna som älskar sitt jobb och sin familj. Maken är en hemma pappa som gillar att laga mat och spendera tid med deras dotter. 
Dottern är en ambitiös flicka och älskar allt som har med stjärnorna på himmelen att göra och hon älskar att lära sig allt hon kan om dom. 
Så där, då tar vi och tittar på själva huset då!
  Här är hallen där man kommer in, till höger finns de ett valv som går till matsalen. Och åt vänster finns de ett valv som går till vardagsrummet. 
 Matsalen från hallens vinkel.

Om man går igenom valvet där så kommer man till köket.
I köket finns de en dörr som leder neder våningens toalett.

 Sedan så kommer detta rum, vet inte riktigt vad man ska kalla de. Men iaf, här finns en bar och dörrarna som leder ut till bakgården. Här finns också dörren till tvättstugan som jag glömde fota.


Sedan kommer man till vardagsrummet. Även en bar där, man kan inte ha för många barer i sitt hus ;D
Då tar vi oss upp till övervåningen och svänger höger för att komma till The Master bedroom som är bakom den stora svarta dörren. Dörren bredvid går till de stora badrummet.
Här är då de stora badrummet som egentligen är uppdelat i tre rum, badrum med badkar, toallet med toallet och på bilden är de där man tvättar händerna.
 De är lite svårt att se kanske, men de är två dörrar. Den till vänster går till badrummet och den till höger lilla toaletten.
Fråga mig inte varför jag stoppade en handduks hög mitt i rummet, för jag har ingen aning. Haha.
Tillbaka i hallen åt vänster så finns en till stor svart dörr, där bakom finns de två stora dörrar till. Ena går till barnrummet och den andra till mammans hemma kontor. 
Vi börjar med mamman kontor, utanför kontoret finns ett litet vitt väntrum/korridor.
Sista rummet i själva huset är barnrummet.

Utomhus

Källaren
I det lilla huset i trädgården så finns det en trappa som leder ner till källaren.
Så här ser de ut när man kommer ner.

Till höger så har vi ett litet pool rum med bar, haha.

Och längst fram i korridoren så har vi ett stort bibliotek 

De var alla bilder de, blev en del.

2 comments:

  1. Zombidoll@dayviewsMarch 5, 2012 at 3:27 PM

    Älskar det! Synd bara att för mig när jag laddar ner hus som innehåller t.ex. sån där Hot Tub så kommer inte dem med och alla ''fina'' möbler ersätts... Något tips så hur jag kan få allt att komma med? :)

    ReplyDelete
  2. Jag kan inte ladda ner den :/

    ReplyDelete