Thursday, March 28, 2013

Problem med sims.


Okej, så jag har inte kunnat spelat något sedan helgen eftersom mitt spel bestämt sig för att bete sig som en jättesnigel på en enfilig väg. Vilket suger. 
Det fryser ihop när jag flyttat in en sim på en tomt och zoomas in för att kunna spela. Jag har provat att flytta både Mods mappen och Downloads mappen men det har inte funkat. Så tills jag lyckas klura ut vad det är för fel som förstör mitt påsklov, eller tills jag har installerat om spelen, så kommer jag inte att kunna lägga upp nå bilder från mitt spelande. Jag tar glatt emot förslag på vad det kan vara för något som orsakar mitt problem.


Nu till lite roligare nyheter! Min underbara, störda, lappunge till vän Johanna har skapat sig en blogg värd att nämna. I huvudet på Johanna heter den, vilket jag tycker är ett otroligt passande namn eftersom jag är väldigt säker på att vi är många som undrat vad som föregår i ungens huvud. Och nu får vi svar på det utan att känna oss som nyfikna små tanter som likt blodhundar sniffa oss till en förståelse om hur denna varelse tänker. 
Så, besök Johanna och lär er vad fan hennes huvud innehåller.
Varning
Innehållet kan chocka er.

3 comments:

  1. Den enda lösningen är att installera om allt. Tyvärr. Jag har också testat allt jag kunde komma på, kollat runt i olika forum osv. Men såklart, det är ju EA vi pratar om. EA har ju en tendens att ha sönder saker.

    ReplyDelete
  2. Glad Påsk från Neo Second Life

    ReplyDelete
  3. Muhuhuhu! Nu får du börja uppdatera igen tycker jag :< Du kan ju inte bah komma tillbaka och sedan försvinna igeen! *sadface*

    ReplyDelete