Sunday, September 23, 2012

Tack till er, underbara människor!

Hej! Jag måste be om ursäkt för min väldigt långa frånvaro, det var inte planerat och svårt att hindra. I allafall så tänker jag börja med att tacka ni som har delat med er av era underbara simmar! Jag var väldigt orolig över att ingen skulle kommentera, vilket skulle bli lite halvt awkward och ledsamt haha! Så tack till er.








Eviz 



Tack till er!
Jag är såå glad och tacksam!

Nu till lite mer tråkiga saker, mitt sims har börjat missköta sig och på något vis visar spelet inte vissa nerladdade föremål även om dem funkat fint tidigare, detta gör att nästa del kommer dröja lite eftersom jag måste fixa detta problem först. Men har ingen skola under måndagen och tisdagen så har tid att försöka lösa det så de borde inte ta allt för lång tid.

Goderafton!



No comments:

Post a Comment