Sunday, March 4, 2012

ÅÅÅÅÅH HERREGUD!!!!!

YAAAAAAAAAY!!! 
Åhåhåhåh är så glad att jag knappt kan skriva, men ska försöka att göra mig förstådd. JAG KAN KOMMA ÅT MINA BLOGGAR OCH MIN MAIL IGEN!
Tidigare i veckan så klickade jag in mig på min mail som vanligt för att ja kolla den helt enkelt, och möts av att de står att jag måste uppgradera mitt konto, de står på företags engelska dvs svår engelska med konstiga och tjorviga ord, jag var trött och ville mest bara komma till inkorgen så jag läste inte speciellt noga. Men klickar iaf på att uppgradera de, då står de att jag måste skaffa ett nytt konto. Aha tänker jag, då borde dom ju föra över alla mina grejer som jag har på denna mail, och skriver i en ny mail och klickar ok. Men nej där hade jag fel! Helt tom mail, jag kunde inte logga in på mailen eller bloggen. Inte ens Youtube! 
Men så idag(natt) tänkte jag att jag provar kolla om de funkar att logga in på firefox, jag har ju sparat lösenord osv där, OCH DE GJORDE DE!  Åh jag är såååååå glad!!! 

No comments:

Post a Comment